KLÄDLISTA

​1. Var köper du dina kläder?
Det är såå olika, jag brukar gå in i dom vanliga som exempel: Kappahl, Lindex, Vero Moda, HM, ginatricot. Sen älskar jag ju också att gå in och bara kika i vissa butiker.

2. Vad har du helst på dig när du ska ut å dansa?
Helst vill jag ha något bekväm som sitter rätt och bra! Kan vara blandat från klänning till jeans. Men tänker alltid på att inte den ska vara för kort eller att brösten hoppar ut när man dansar. Man ska kunna röra sig hur man vill utan att känns sig obekväm!

3. Vad sover du i?
Jag sover oftast alltid med pojkvännens tröja och trosor!

4. Hur ofta köper du kläder?
Hehe om vi skulle ställt denna frågan till min pojkvän skulle han svarat alltid! Men jag kan erkänna att jag är shopping beroende, & min Bästavän tycker ju om att shoppa lika mycket som jag, men ibland blir det la 1-3 plagg i veckan och i bland 3 plagg i månaden. Det beror också helt på vad det är för högtider!

5. Vad är det mest störiga artikeln du har i din garderob?
Just nu känner jag att dom tjocka tröjorna ta alldeles för mycket plats i min garderob, får ju knappt plats med något annat.

6. Vad gör du med kläder som du inte använder?
Jag brukar faktiskt vara duktig på att sälja,sänka eller ge bort mina kläder. Men sen är jag också sån att kag kanske kommer vilja använda detta plagg och då får det ligga kvar i garderoben.

7. Vilka plagg har du alltid svårt att hitta?
Hmm... Den här var riktigt svår, jag tycker det är svårt med fest kläder, kanske bh är också något som är svårt och jobbigt att prova, likadant jeans då mina ben är för korta och byxorna är för långa.

8. Vad känner du dig fin i?
Det är olika, vissa klänningar tycker jag sitter väldigt fint och jag trivs i, men sen finns det ju sköna och snygga jeans som sitter bra på rumpan!

9. Vad undviker du i klädväg?
Hmm undviker? Nu det senaste har jag undvikt att ha bh på mig använder mig oftast utav spets eller sport, älskar också att gå ut bh! DET ÄR LAJVET!

10. Vad saknar du i din garderob
Haha ALLT! Vill ha fler KLÄDER! Men det hade nog inte pojkvännen velat. Haha

HÄR ÄR LITE OLIKA OUTFITS

1
josephine Asplund

Tips på någon bra film/serie? Ha en fin kväll, kram<333

Svar: Två utav mina favorit serie nu på hösten är Orange Is the New Black & blå ögon! Blå ögon är en super spännande film! Detsamma! Kram! <3
ldahlberg.blogg.se