HELG - TAG

1. Har du några särskilda planer denna helgen?
Denna helgen är fullrulle för mig och min sambo. I dag slutar jag jobbet vid 14. Efter jobbet ska jag och pojkvännen in till stan, systemet, shoppa lite nytt och kanske äta lunch. Vi ska hinna handla och städa också. Vid 18 blir det tacosmys! Sen vid 19 ska pojkvännen ha FIFA kväll med sina kompisar så drar mig hem till mamma och Signe och fredagsmyser. På lördag blir det att sätta upp tvätt tid, bli sminkad av min Bästavän, fixa mig, förfest hos pojkvännens tränare sedan blir det av till Stafsinges årsfest! På söndag blir det antagligen bakismys med god mat och Höstmysa med film, tända ljus och täcket i soffan.


2. Vad föredrar du att göra på helgen?
Ibland föredrar jag att ha en lugn helg, inget planerat, göra lite vad man känner för. Men i bland vill jag ha det som denna helgen, kanske lite för mycket denna helgen men det blir kul, helgen kommer gå fort!


3. Bästa helgminnet?
Oj, ingen aning faktiskt. På semestern är det ju helg varje dag? Sen tycker jag om att göra utflykter så det har blivit en del på helgerna.


4. Roligt eller pinsamt helgminne?
Tycker att det blir roligt om man gör det till roligt och om alla är lika taggade. Den roliga helgen ja minns nu det senaste var när min Bästavän och pojkvännens Bästavän var hos oss, drack, spelade spel, sjöng, åt snacks, åt mat och bara VA! Sen blev det spontan att åka till Halmstad med tåg och såg en pinsam händelse sen tog vi taxi hem igen.

5. Favorit helgmat och snacks?
TACOS i alla lägen, sen är det ju alltid gött att äta hamburgare, pizza, thaimat och självklart ute på restaurang! Snacks är ju såklart GODIS för min del!


6. Bästa helgdrickan?
Både jag och pojkvännen har ju börjat dricka Cola zero, såå gott! Men när jag festar blir det alltid breezer watermelon och smirnoff ice!


7. Bästa helgmusiken?/peppmusik?
TITTA BILDERNA NEDANFÖR! SEN måste jag också att jag älskar att lyssna och dansa till gammal musik!! 80-tal 70-tal! Älskar låtar man kan helt utantill! NOSTALGI!!


8. Vem spenderar du helst helgen med?
Pojkvännen, familjen, bästavännen, tjejgäng, blandar tjej och killgäng!


9. Tips på att få en bättre helg?
Va positiv! Va peppad och glad! NJUT AV HELGEN!