1 ADVENT

Godkväll på er, i dag är det 1 advent, tänt första ljuset. Min dag har bestått av buss till gekås, träffade pappa och lillasyster och köpte bara det jag behövde. Gick självklart inga bussar som jag har tänkt mig, tack bästa Valle som hämtade mig. 
När jag kom hem blev att äta lunch och sedan drog jag och M till julskyltningen/marknaden i stan, trodde det skulle vara bättre men fick iallafall se Lucia tåget. PS: lyssna på min älskling och hans kompis nya låt: https://soundcloud.com/mac-rasmus/mac-rasmus-you-original-mix  
Igår kväll jobbade Mac men jag bjöd hit mamma på tacos kväll, mysigt med så mycket bättre och en massa gott att äta. Tittade sedan på hur många kramar finns det i världen, hur mysig är inte den då? åh älskar dom filmerna! 
Advents pynta och storstädade gjorde jag fredags och igår. Just nu tvättar jag, ska läsa min svenska bok, skriva på svenska tal och titta på big brother. 

I morgon väntas skolan och denna veckan kommer att bli tuff. Jag är glad att har börjat planerat inför mitt gymnasiearbete. Så taggad på det!!